Monday, April 7, 2008

RZ AGRI FARM RESOURCES KINI SELANGKAH DIHADAPAN

RZ Agrifarm Resources kini telah maju selangkah kehadapan di dalam industri lintah. Impian untuk melibatkan diri di dalam teknologi mengekstrak lintah semakin hampir untuk direalisasikan setelah kunjungan Dr. Wang (berbaju merah) dari negara China pada 7 April 2008. Dr Wang adalah individu penting di dalam urusniaga untuk mengeksport hasil ekstrak lintah ke negara China. Lebih dari itu, mesin ekstrak lintak yang dijangka sampai dalam jangkamasa dua bulan lagi adalah pemangkin kepada industri ekstrak lintah tempatan.

Biotech Center yang bakal dibina tidak lama lagi akan menjadi pusat pengumpulan lintah yang terbesar di Malaysia. Tidak semata-mata memberi fokus kepada industri lintah, RZ Agrifarm Resources juga di dalam proses memperkenalkan beberapa produk tanaman yang berpotensi tinggi untuk dimajukan. Jika lintah membolehkan RZ Agrifarm menembusi pasaran negara China, terkini RZ Agrifarm Resources berjaya menembusi pasaran negara India untuk hasil ekstrak tanaman herba.

Kepada usahawan pertanian dan perternakan, gunakan kelebihan kesuburan tanah kurniaan tuhan untuk meningkatkan taraf ekonomi. RZ Agrifarm Resources sentiasa bersedia untuk bersama-sama dengan anda memajukan industri pertanian dan perternakan demi kemajuan bersama.